joi, 18 martie 2010

Asta vine cu dedicatie

S-a terminat ziua si e seara iar
Eu si cu baietii iesim pe interval
Stam in fata scarii ne tratam cu-o bere
Fumam o tigara ne uitam dupa femele
Pana sa apuc sa imi termin berea
Apare dupa colt kiar femeia ta
Vine glont la mine si-n brate se opreste
Se uita frumos si dupa vorbeste
Spune ca-si doreste si ca i-ar placea
Noaptea asta sa fie doar a mea
Ii zambesc frumos si imi las nepotii
O duc la tine-acasa c-assa fac bagabontii
Ii pun muzica..e ceea ce cant eu
Muzica de strada si de derbedeu
Apoi o iau in brate ii bag limba-n gura...
O mangai putin si o sui in pula
Ii vorbesc murdar pervers si flegmatica
Dar ma misc de parca-s ciocan pneumatic
Ma dau jos de pe ea si-a terminat tura
I-a obosit pizda acum pune gura
Vrea sa faca tot ca sa ma termine
Sa simta pe fata likidiul fierbinte
Acum vorbeam serios grasule....e femeia ta....
mica si brunta si-o keama...A....

da-te-n slo de zdreanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu