joi, 3 februarie 2011

Pentru tine gresie

pentru ca pustiul nu se potoleste....tre sa continuam....


Gresie baiat frumos :)))) :

te ai luat de mine si te extinzi la satu meu
ai inteles gresit coaie eu nu ma dau zmeu
afla ca nu tata si unchimio e totu'
chiar daca vin 20 sa-l apere pe nepotu'
iti iau vreza in pula daca mai continui mult
o sa vezi, concluzia in deznodamant
imi dai un sfat:...cica viata e dura..
adevart!o sa-ti dau pe cap cu coada de matura
nu-mi dau aere de baiat frumos,pentru ca sunt
uit-o pe mata cum iti plange la mormant
o arzi in gen nume de cod gen sfantu
de prosti ca tine pute pamantu




Sfanthu:


pentru-a nu stiu cata oara ma provoci din monitor
e timpul sa ducem treaba la nivelul urmator....
te dai profesor de rime dar esti doar un amator...
esti ca un copil cu toane si te-am lut in vizor.....
ca fac parte din elita la fel ca un tragator...
ai 15 ani si te lauzi ca dai bine....
tu nici nu stiai sa vorbesti cand eu faceam rime...
uite cum se strica treaba knd incepi sa dai din gura...
te pun cu botu pe labe daca dau din pula...
asta vara-ai incercat sa ma faci pe mine....
ai vrut s-o combini p-alina s-a pisat pe tine....
te lauzi pe net ca tactu nu-i totu....
da el vine-n curu gol sa-si apere netotu....
n-ai nicio idee despre viata si-o traiesti in graba...
da esti fericit ca te-a dezvirginat ma-ta cu-o laba....
zici ca nu ai aere da baiat frumos dar esti....
adevarat shawoo.....esti cacatu din povesti....
te dai iar smardoi sa ma convingi sa ma tem
da-ti lipseste doar rimelul si fondul de ten...
lasa ca vin eu la tara sa iti arat smekerie ...
si ma-ta la mine-n pula fericita o sa fie...
asa ca da-te in sange si iesi de pe interval ...
daca ma fortam putin ....iti dadeam bani de buzunar.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu