joi, 3 februarie 2011

Pentru tine gresie continuare

pentru ca am descoperit un hobby....continuam in aceasi maniera tragicomica pentru pustiul care tot o face pe smardoiul la 150 de km de mine



Gresie baiat frumos :)))))

ma dau jmecher si real si dupa monitor
era mai bine pentru tine daca imi dadeai ignor
ia-ma in vizor pana nu-ti umflu ochiu
cand o sa faci cunostinta cu speriosu
nu stiam ca si fraeri au elita lor
dar tare rau ai gresit cand mai facut amator
defapt am 16 ani bey pula verde
si sunt deja deasupra ta..se vede
ce zici ma tu acolo ca ai pula?
intrab-o pe mata de ady24 ca e satula
de alina nu pot nimic sa comentez
ramane intre noi pana te aranjez
am baza s-o dau eu cu tata
impotriva ta pe miza:curu lu mata
pe langa mine esti gigolo in bucuresti
pisica vecinului stie,ca mereu o marlesti
am mai multe moduri sa te bag in spaima
cand arunc sloboz pe fata ta si ma umplu de faima
vino cat mai repede sa ti arat o faza
jmecherii adevarati se cunosc nu se inventeaza
ai atatia bani ca umbli cu o harca de dacie
si aia cumparata din banii de alocatie
te las in praf si-n sloboz
du-te si suge bagheta lu' vrajitoru din OZ



Sfantu' :

tu spui ca e verde pula mea....
ehhh asta e ...mi-a-nverzit-o limba ta...
si cine e speriosu? o fi vreun golan mai rau?
dar toti zic ca speriosu este chiar dintele tau....
esti deasupra da stai capra-n orice noapte..
o sa-ti dau gaura-n ceafa sa-ti dau muie de la spate....
te-ai apucat de scris rime si-asta ti-a adus probleme....
ca sugi pula la baieti si dupa le scrii poeme...
eu zic ca sa te potolesti sa mai bine iti tii gura ...
ca din 40 de versuri la 50 gresesti masura....
mizezi pe curu lu mama.....ce sa zic esti prost copile..
dak-o fut pe ma-ta-n cur merge-n scaun cu rotile....
daca ma compar cu tine...asta e eu sunt un playboy...
tu ai fata de latrina si mai esti si un gunoi...
uite daca vrei pune-ti curu-n loc de fata...
cand se uita toti la tine...macar sa nu le faci greata...
vrei sa-mi dai sloboz pe fata...bai copile...fi cuminte...
uite da-i lu ma-ta-n gura.....ca ii place si inghite...
zici tu zici de dacia mea..da in ea e futelnita...
si oricum am mai multi bani ca un plod de frizerita :)))
tu imi zici doar de baghete eu iti zic direct de pula...
a mea e la locu ei ....adik la tine-n gura :)))

uite ca sa termin cu o rima ca un muget....
iti bag pula-n inima sa-ti raman mereu in suflet....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu