luni, 29 noiembrie 2010

Aproape de 1 decembrie

It feels like blogging ......nu am mai scris de mult ...desi de multe ori am intentionat sa imi impartasesc trairile emotiile si alte cacaturi de genu cu cei care isi pierd timpul citind prostiile mele......
De cand nu am mai postat .....s-au intamplat multe kestii .....cateva relatii....cateva kestii dubioase.....kteva amenzi.....o masina ridicata si demolarea bugetului cu recuperarea ei.....scapatul de operatie ....e doar fisura de menisc si semi-ruptura de LIAE ( ligament incrucisat anterior extern)
Dar am fost ocupat....intre iesirile ( din ce in ce mai rare din cauza genunkiului) si dormit...nu prea mi-am mai gasit timp de blogareala....urmarire incinsa, Scapat de sub control, operatiuni negre.....doar kteva din numele lucrurilor care mi-au ocupat majoritatea timpului....
Ma rog....niste kestii fara semnificatie....mai mult sau mai putin scumpe...dar pe baza carora am facut super caterinca si au fost interesante.....

Peace out.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu